Re: LG GCE-8523B i 100% użycia procka i płytki do wywalenia

Autor: Iluminat (iluminat_at_NOSPAMgazeta.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 12:54:49 MET

W wiadomości: jOlSb.377032$Tz1.346565_at_news.chello.at, Wojtas napisał(a):

> [...]
>
> 1. Sprawdź czy nie jest odpalony antyvir w trakcie nagrywania.
> 2. Sprawdź w jakim trybie działa nagrywarka - powinno być UDMA2, jeśli
> jest PIO to to będzie przyczyną.
> 3. Sprawdź czy przypadkiem inne urządenia podpięte na kontrolerze nie
> działają w trybach PIO, lub w nie adekwatnych trybach do ich
> możliwości.
>

> Jesli nie będziesz mógł przestawić na UDMA2 to odinstaluj kontroler
> i daj restart.

To rzeczywiście podziałało. Dzięki!
Procek zużywa ok 0-10% :) i transfer się
zwiększył (karpik83 - też dzięki, bo poddałeś ten sam pomysł :) ). Ale
niestety płyta po nagraniu... nie nadaje się do odtwarzania :(. Najciekawsze
jest to, że na RW płytka się nagrywa, a na R (próbowałem płyt kilku marek -
i wcześniej - dni temu kilka - się nagrywały!).
Odkryłem, że kiedy (w Nero) chcę płytę nagrać jako jednosesyjną, to wtedy...
kaszanka i płytka do wywalenia. Jak wybieram nagrywanie wielosesyjne, to
nagrywa okej. Wcześniej tak nie było. Najciekawsze jest to, że
przeinstalowałem Windę (właściwie to zrzuciłem obrazek - więc roboty tyle co
nic :) ), bo może to jakiś program tak pokręcił. Okazało się, że to nic nie
pomogło. Tak więc nagrywanie w trybie wielosesyjnym mi pozostaje :).
Nie mam pojęcia, jak i kiedy z UDMA 2 na PIO mi się przełączył...
I nie mam pojęcia dlaczego Nero 6 nie chce nagrywać w trybie pojedynczej
sesji. Miał może ktoś podobny problem z Nero?

--
Pozdrawiam,
*Iluminat*