Re: LG GCE-8523B i 100% użycia procka i płytki do wywalenia

Autor: Wojtas (wojtas_at_NOSPAMrubikon.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 06:18:07 MET

Dnia 2004-01-30 02:28, Użytkownik Iluminat napisał:

> Mam nagrywarkę LG GCE-8523B (52x24x52x). W trakcie wypalania płytki
> (obojętnie jaka prędkość) w jakimkolwiek programie do nagrywania okazuje
> się, że użycie procesora jest w granicach 100%, a prędkość nagrywania spada

[...]

1. Sprawdź czy nie jest odpalony antyvir w trakcie nagrywania.
2. Sprawdź w jakim trybie działa nagrywarka - powinno być UDMA2, jeśli
jest PIO to to będzie przyczyną.
3. Sprawdź czy przypadkiem inne urządenia podpięte na kontrolerze nie
działają w trybach PIO, lub w nie adekwatnych trybach do ich możliwości.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl
PS> Jesli nie będziesz mógł przestawić na UDMA2 to odinstaluj kontroler
i daj restart.