Re: Ł na wydruku nie ma

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 12:50:33 MET

> Ano - we właściwościach drukarki zaznaczyć opcję:
> "Drukowanie fontów TrueType jako grafiki" czy jakoś tak...
> (bo domyślnie jest ładowanie fontów do drukarki)
> Występuje to przy używaniu drivera z płyty Win98.

Sterowniki z Windows są do bani - tylko 300 DPI.
Kiedyś znalazłem trochę nowsze sterowniki, ale nie pamiętam źródła -
googlowałem.
Nigdy nie miałem takich problemów.
Ważny jest sposób instalacji.
Skasować wszystkie sterowniki, włączyć drukarkę, uruchom ponownie
komputer, podczas wykrywania nowej drukarki ANULUJ, zainstalować
sterowniki Panasonic.

--
Józef