Re: LG GCE-8523B i 100% użycia procka i płytki do wywalenia

Autor: Wojtas (wojtas_at_NOSPAMrubikon.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 15:35:00 MET

Dnia 2004-01-30 12:54, Użytkownik Iluminat napisał:

> pomogło. Tak więc nagrywanie w trybie wielosesyjnym mi pozostaje :).

Spróbuj z innymi programami do nagrywania. Jeśli dalej będzie się
kaszanić to być może coś z nagrywarką. Najlepiej jak byś miał możliwość
sprawdzenia u kogoś tego napędu.

> Nie mam pojęcia, jak i kiedy z UDMA 2 na PIO mi się przełączył...

Winda dość często przełacza tryby kiedy ma np. problem z odczytaniem
nośnika.

> I nie mam pojęcia dlaczego Nero 6 nie chce nagrywać w trybie pojedynczej
> sesji. Miał może ktoś podobny problem z Nero?

Pogrzeb jescze w ustawieniach nero.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl