Re: Sklepy z duzym wyborem zasilaczy

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 21:20:37 MET

Hey,

Użytkownik "Phyt0n" <NOphytonSSPAMM!@konta.plo.plNOSPAM> napisał w
wiadomości news:bvbjp8$233$1_at_korweta.task.gda.pl...
> taaa .. niestety ... :( wiem cos o tym ... dlatego szukam tanszych
> rozwiazan ... i stad wzial sie ten watek, a i tak odpowiedzi nie
> dostalem ... tylko pouczenia, jak dziecko ...

Odpowiedzi nie dostales poniewaz z gory odrzuciles wiekszosc znanych sklepow
internetowych. Jak Ci ktos moze podac urla jak go po prostu nie zna ? No a
googlowac w poszukiwaniu nowych sklepow to za Ciebie niestety nie bedzie
nikt ;) A jesli chodzi o te foxconny to chyba na barwcompie byly.

Pozdrawiam, Paweł