Re: Sklepy z duzym wyborem zasilaczy

Autor: Phyt0n (NOphytonSSPAMM!_at_konta.plo.plNOSPAM)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 19:35:22 MET

Artur Czeczko wrote:
> 5. Nie wszystkie tanie zasilacze od razu się palą. Większość
> z nich pali się pewnie wtedy, gdy już zapełni się zwałami kurzu
> albo coś w tym rodzaju.

taa ... nie wiem, moze jestem dziwny, ale raz w miesiacu przedmuchuje
calego kompa z kurzu i moze to jest klucz do sukcesu? ;)

> 6. Sytuacja finansowa wielu ludzi jest jaka jest i naprawdę nie
> każdy może sobie pozwolić na zakup zasilacza za 200 zł,
> gdy musi dokładnie podliczać każde 50 zł wydane na komputer.

taaa .. niestety ... :( wiem cos o tym ... dlatego szukam tanszych
rozwiazan ... i stad wzial sie ten watek, a i tak odpowiedzi nie
dostalem ... tylko pouczenia, jak dziecko ...

--
Pozdrowienia!
Phyt0n