Re: PROSZĘ O RADĘ W SPRAWIE SŁUCHAWEK I MIKROFONU

Autor: garibaldi (garibaldijk_at_tlen.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 21:20:53 MET

> Czesc,
> Mam prośbę.Zamierzam kupić słuchawki i mikron (2w 1)Proszę o radę jakie firmy
> są najlepsze a jakich unikac.Bede wdzięczny również o zasugerowanie konkretnych
> modeli.
>
> Tomi
>
> --
Hej
Ja tez mialem taki problem przez pewien czas i mialem kilka sluchawek az ostatecznie zatrzymalem sie na TRACER TRS-SL 860MV. Mimo ze to strasznie lipna firma i nie polecam zadnych innych ich produktow (zwlaszcza klawiatur) to sluchawki robia porzadne. Mialem Verbatimy, Zoltrixy i Media techy i wszytko to kicha. (zle parametry przenoszenia). Jak chcesz wiecej dowiedziec sie o tych sluchwkach to wejdz na www.tracer.pl
Pozdrwiam