Re: ekonomiczne zestawy komputerowe w dniu 2004.01.03

Autor: Radek z Wrocławia (radsam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 15:19:27 MET

> Wystarcza nas ogol do zniechecenia uzytkownika i wieszania psow na tym
> kto taki zestaw wymyslil/sprzedal/podsunal pomysl.

nie można przesadzać ze spowolnieniem pracy,
programy będą się wolniej uruchamiać,
ale prawie tak samo szybko działać po uruchomieniu,
co wynika ze stronicowania pamięci wirtualnej
(system wczytuje do RAM tą pamięć,
która aktualnie jest wykorzystywana)!

> Dzisiejszych tak - jutrzejszych... Zakladam ze kompa nie bedziesz
> modyfikowal zbyt czesto.
> Czy FX5600 to patrzac perspektywicznie jakas super karta? Taka sobie a
> to jest sporo gorsze.
> Jak go zdlawisz slaba karta to jednak bez. Wiem, ze kase trzeba
> szanowac, ale zastanow sie czy aby ten procek nie bedzie zamocny do
> takiej karty...

nic nie stoi na przeszkodzie,
aby za rok lub nawet dwa wymienić kartę graficzną...

poza tym domowy komputer to nie tylko gry
ma również spełniać funkcję centrum rozrywki
muzycznej i filmowej oraz internetowej,
umożliwiać naukę i pracę w domu,
a do tego ten zestaw jest optymalny cenowo i jakościowo

> ...ze Ci sie chce... ;-)

to moje hobby - wczuwam się jakby ten komputer był mój (mam trochę słabszy)

> Pozdrawiam
> GLide

Dzięki za sugestie, Radek