Re: ekonomiczne zestawy komputerowe w dniu 2004.01.03

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 04:09:05 MET

On Sat, 3 Jan 2004 23:46:33 +0100, "Radek z Wrocławia"
<radsam_at_poczta.onet.pl> wrote:

>zestaw to unifikacja wymienionych przez ciebie wariantów
>co do dysku to są tak tanie, że szkoda nie kupić na zapas GB'ów
>głośniki "3D" za 40 zł to nie tak dużo, a przydatna jednak rzecz,
>poza tym może ktoś zechce ten komputer do domu w zastosowaniach
>edukacyjnych...
W zasadzie nic nie napisales o zastosowaniach. Skoro zestawa nazywa
sie office to tak go potraktowalem - przez pryzmat tego jakie sa
wymagania w typowym biurze. Jesli jednak ma byc to komp uzywany takze
jako domowy to juz inna sprawa i inne wymagania.
Jak ma byc janajtaniej to zawsze rozwiazanie zintegrowane bedzie na
miejscu - Asrock to przywoite tanie plyty i jest to IMO dobry wybor.

>gdybym miał ze 100zł więcej to by było 256 MB,
>ale pamięć wirtualna (swap) na dysku też wystarcza...
Wystarcza nas ogol do zniechecenia uzytkownika i wieszania psow na tym
kto taki zestaw wymyslil/sprzedal/podsunal pomysl.

>co do grania to zależy jakiego:
>1) w rozdzielczości 1024x768x16bit lub 800x600x32bit większość gier pójdzie
>bez problemu
Dzisiejszych tak - jutrzejszych... Zakladam ze kompa nie bedziesz
modyfikowal zbyt czesto.
>2) dodatek "ultima" na karcie graficznej oznacza coś pośredniego między
>gołym FX5200 a FX5600
Czy FX5600 to patrzac perspektywicznie jakas super karta? Taka sobie a
to jest sporo gorsze.
>3) ATHLON XP 2500+ 333MHz (BARTON) to jednak nie bez znaczenia dla "gierek"
Jak go zdlawisz slaba karta to jednak bez. Wiem, ze kase trzeba
szanowac, ale zastanow sie czy aby ten procek nie bedzie zamocny do
takiej karty...
>co do myszy to firmowa A4Tech
Wlasnie takie jadam na sniadanie :-) A powazniej sa ludzie ktorzy sa
zadowoleni z takich produktow. Od pewnego czsu uzywam Logitecha
M/B-J58 i jestem bardzo zadowolony.

>na przyszłość postaram się nie podawać źródła informacji o cenach
>podzespołów....
Nie no... ceny sie czasem przydaja - choc szczerze mowiac nie chcialo
mi sie porownywac z cennikami w reku... :-)

>szczerze mówiąc lubię taką zabawę i średnio raz na dwa tygodnie
>już od ponad roku projektuje na własne potrzeby takie zestawienia
...ze Ci sie chce... ;-)

Pozdrawiam
GLide