Re: albo rotfl albo moja niewiedza

Autor: stefe (stefe_at_wpKASUJTO.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 16:41:47 MET

Dnia 2004-01-04 14:53, Użytkownik Dj Gippo napisał:

> witam
> dzis kolezanka powiedziala mi ze jak kupowla w sklepie combo LG( co jej
> odradzalem ) to facet w sklepie powiedzial aby nie kupowac plyt z
> predkoscia 52x - maxymalnie 48x [...]

kiedys przeczytalem opinie... i to chyba nawet w jakims "madrym serwisie
internetowym" (okres jak dopiero wchodzily nagrywarki z mozliwoscia
palenia z overburnem), ze trzeba uwazac bo jak sie za duzo wypali na
takim CD to laser spadnie nam z tych prowadnic... i co o tym myslec? :-)

--
|  Pozdrawiam    |    *stefe*    |