Re: głupie ale powazne!

Autor: Kolaborator (mod_tap_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 16:46:47 MET

Użytkownik "Dariusz Socha" <dareksocha_at_onet.pl> napisał w wiadomości

> A wiec problem jest od strony programowej - a raczej systemu. Proponuje
> pogrzebac w dzwiekach (w panelu sterownia). Prawdopodobnie brak Windowsowi
> zrodla skad pobiera te wszystkie odglosy systemowe albo sa wylaczone. Byc
> moze kiedys gosc mial jakiegos wirusa ktory osiedlil sie w tym miejscu a
> potem jakis antyvirus wycial te pliki.
>
> Swoja droga to pytanie bardziej na
>
> Pozdrawiam
> Dariusz Socha

No to jeszcze dokoncze: pliki (wav) sa gdzie trzeba bo mozna podczas
"dobierania" je odsluchac!! Wracjac do wirusow - jest to "swieza"
instalacja! I zastanawialem sie czy moze Compaq (podobnie chyba jak
Toschiba) nie ma jakis superinteligentnych trybow oszczedzania energii i
takowych schematow nie odtwarza (na starcie dluzszy motyw) ale "wymuszone"
wav odtwarza!

Nie jest to moim piorytetowym zadaniem i najwiekszym problemem ale laptop
vip'a i on chce a ja zglupialem!!
Co do w/w grup: windows xp(he) rozni sie od xp(prof) tylko podejsciem
"sieciowym" a reszte to samo!