Re: głupie ale powazne!

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 16:40:13 MET

> I problem jest tego typu ze jak wspomnialem wszystko OK (wav, karta....)
> tylko Windows nie chce uzywac tych schematów.... (wiem problem STRASZNIE
> BLACHY ale.... problem)

A wiec problem jest od strony programowej - a raczej systemu. Proponuje
pogrzebac w dzwiekach (w panelu sterownia). Prawdopodobnie brak Windowsowi
zrodla skad pobiera te wszystkie odglosy systemowe albo sa wylaczone. Byc
moze kiedys gosc mial jakiegos wirusa ktory osiedlil sie w tym miejscu a
potem jakis antyvirus wycial te pliki.

Swoja droga to pytanie bardziej na

Pozdrawiam
Dariusz Socha