Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 02:51:00 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Tak I co? Zle zadales pytanie. Mnie bardziej interesuje rynek: firm,
> instytucji, szkol itp... Na tym rynku plyty ASrocka sa lepsze od
> Epoxa.
Pod względem technicznym tak? Komputer miał być do domu. I sądzę, że
tutaj lepsza będzie podstawka odrobinę wyższej klasy. Faktem jest, że
nie widzę sensu sprzeczać się na polu tego tematu skoro "nadajemy" na
różnych falach.

> Nie odpowiedzles na moje pytania, wiec je powtorze:
>
> Na jakiej podstawie twierdzisz, ze ASrocka "nie sprzedaje sie tak
> duzo"?
>
> Chcesz sie zalozyc?
Nie zamierzam się zakładać, nie twierdzę, że jestem nieomylny.
Stwierdzam tylko to co sam obserwuję.

> Hmmm... ok... szkoda tylko, ze na takie myslenie w branzy
> Informatycznej nie ma miejsca bo:
I tutaj wydaje mi się, że się mylisz . Firmy, które produkują zawodny
sprzęt kończą marnie - chyba, że są to koncerny dużego pokroju i można
jeszcze trochę wybaczyć, ludzie szybko zapominają czy paleta produktów
jest na tyle duża, że straty w jednym segmencie nadrobi się zyskiem w
innym. U mnie niestety na wybaczanie nie ma za dużo miejsca. I taki IBM
/ Abit / Intel / Samsung (dyski) musi się trochę napracować i pokazać,
że faktycznie jego pozycja jest poparta jakością i dojrzałością
produkowanych komponentów. Niezawodność to jeden z kluczy do sukcesu.
Mało który sprzedawca chce np. sprzedawać dyski Samsunga ze względu na
ich awaryjność.
Nie ma miejsce na takie myślenie w branży informatycznej? Nie sądze.
Rozumiem, że byłbyś gotów nie zniechęcić się do danych produktów jeśli
widziałbyś o ich wysokiej awaryjności. Wogóle dla mnie to co mówisz jest
odrobine pozbawione sensu. Ale to MOJE zdanie - nie musisz się z nim
zgadzać ani udowadniać mi, że nie mam racji.

> Intel: pamietasz Pentium 60-100 i jego blad w dzieleniu? No kurde nie
> pomyslenia ale ten Intel jest beee... A pamietasz chipset i820 i
> slynny blad MTH... Nie no... Intel stracil reputacje na calej lini...
Tak pamiętam - jeszcze parę innych. A Intel nie stracił reputacj z tego
względu, że jest to tak ogromna korporacja, że chyba musiałby się
zdarzyć cud.
Pamiętam też inne potknięcia Intela - chociażby całą wadliwą serię
procesorów PIII. Intelowi też nie do końca ufam. Dzięki Bogu nie jest
już monopolistą (w takim stopniu jak był kiedyś). Poza tym uważam, że to
firma która ma bardzo wiele wad. Ale ma kapitał i ugruntowaną pozycję.

> Segate: wiesz jak sie grzaly pierwsze Barracudy, co za dziadostwo nie
> wiem jak mozna ich dyski teraz kupowac.
Grzały się. Ale nie była to aż tak straszna wada.

> Abit: taki wielki producent plyt glownych a tak dal ciala z
> kondesatorami, kto to kupi... a slynna KT7/A plyta chyba bardziej
> kontrowersyjna od ECS K7S5A.
Abit - do tej pory sporo ludzi o tym pamięta - i moim zdaniem mają
rację. Niech sobie Abit popracuje i udowodni, że tworzy produkty warte
swej ceny.

> Asus: a slyszales o plycie Asusa A7S333? Bo Asus bardzo chcial, zeby o
> niej wszyscy szybko zapomnieli.
I mu się udało - chcieli jak najszybciej zatuszować swój błąd - bo
wiedzieli, że dla niech to jest samobójstwo. Każda firma dba o swoją
_reputację_ - a Ty mówisz, że na to miejsca nie ma w branży.

> Takich przykladow mozna znalesc dziesiatki... Czujesz to?
Jakoś nie przekonałeś mnie dlaczego miałbym obdarzać każdą firmę
zaufaniem nawet pomimo jej "wybryków".
Tak czuję. I dlatego kupuje/polecam to, czemu najbardziej ufam.

A ta dyskusja może trwać wiecznie. EOT.

Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***