Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 20:20:06 MET

"Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> wrote:

> Powiedz mi tylko czy uważasz AsRock-a za płyty lepsze od Epox-a?

_Tak_ I co? Zle zadales pytanie. Mnie bardziej interesuje rynek: firm,
instytucji, szkol itp... Na tym rynku plyty ASrocka sa lepsze od Epoxa.

Nie odpowiedzles na moje pytania, wiec je powtorze:

Na jakiej podstawie twierdzisz, ze ASrocka "nie sprzedaje sie tak duzo"?

Chcesz sie zalozyc?

> Nic to dla mnie nie zmienia. Sam wymieniałem ten dysk 3 razy i potem
> zamieniłem na Seagate'a. To samo miało kilku znajomych. Zła sława?
> Tak - a dla mnie reputacja jest ważna.

Hmmm... ok... szkoda tylko, ze na takie myslenie w branzy Informatycznej
nie ma miejsca bo:

Intel: pamietasz Pentium 60-100 i jego blad w dzieleniu? No kurde nie
pomyslenia ale ten Intel jest beee... A pamietasz chipset i820 i slynny
blad MTH... Nie no... Intel stracil reputacje na calej lini...

Segate: wiesz jak sie grzaly pierwsze Barracudy, co za dziadostwo nie
wiem jak mozna ich dyski teraz kupowac.

Abit: taki wielki producent plyt glownych a tak dal ciala z
kondesatorami, kto to kupi... a slynna KT7/A plyta chyba bardziej
kontrowersyjna od ECS K7S5A.

Asus: a slyszales o plycie Asusa A7S333? Bo Asus bardzo chcial, zeby o
niej wszyscy szybko zapomnieli.

Takich przykladow mozna znalesc dziesiatki... Czujesz to?

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,