Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 18:48:35 MET

"Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> wrote:

> Bodajże o ile dobrze zobaczyłem to porównując dwa dyski oba miały
> 4.2s. Mówiłem o różnicach.
 ^^^^^^^

:)

To nie jest czas dostepu :) To jakies Average Latency to jakies
oznaczenie WD i prawde mowiac spierwszy raz spotykam sie z czym takim :)
Zreszta nawet pierwsze dyski nei mialy tak duuuzego czasu dostepu :)

> Ogólnie to nie chcę aby ta dyskusja miała taki charakter jak
> wcześniej. EOT.

EOT.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,