Re: Re: Któej firmy dysk kupić??

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 20:13:36 MET

"Bogdan S" <bogdan_at_losthope.com.pl> wrote:

> A skoad u ciebie takie informacje co do reszty swiata?

Fakt powszechnei znany od dawna.

> Nastepny ktory rozglasza niepotwierdzone teorie.

No to moze Ty oswiec mnie swoja potwierdzona wiedza.

> Dyski samsunga byly do dupy sa sa nadal,

Sprecyzuj co znaczy "do dupy". Do dopy to jest papier toaletowy.

> nie ma w nich nic co mozna by bylo polecic i
> caly swiat uwza ze sa do do niczego.

Kiedys to, rzeczywisce Samsung robil wolne i bardzo awaryjne dyski. Od
dluzszego juz czasu awaryjnosc ich dyskow nie odbiega od standardow, a
nawet Samsung poprawil wydajnosc w ostatniej serii no i dyski Samsunga
najmniej obciazaja procesor. Nie wiem jak te ostatnie wersje ale
wczesniejsze strasznie sie grzaly.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,