Re: Re: Któej firmy dysk kupić??

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 23:33:37 MET

będąc chyba na haju Krzysiek Szczepanek <silverman_at_go2.pl> , nie umiejąc
krzyczeć wystarczająco głośno, napisał(a)

> A ile bym musail, zeby jako jedna osoba byc obiektywnym?

> No niezle jakas srednia hurtowania jestescie... pasjonujace...
Nie tnę góry, bo mało, a i nie ma po co. Składałem i sprzedawałem komy przez
parę ładnych lat. Cały czas siedzę na serwisach i z HDD najwięcej posypanych
jest Fujitsu, potem Szajsungów, a potem urawniłowka. No IBMa miałem chyba
tylko jednego. CD-Romy i pochodne - Szajsung=syf. Z ich napędów jedyne co
działa (może dlatego, że prędzej się zasyfi, niż ktoś zauważy, że nie
działa) to FDD, ale monitory i klawy mają niezłe.

--
-----Piotr K.