Gigabyte Radeon 9000pro - wyciszyć ale jak?

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 20:12:34 MET

Witam!

Mam pewien problem... wiatrak slizgowy na karcie graficznej zaczal mi glosno
chodzic i z checia bym cos z tym zrobil. Najlepiej zdjal dotychzasowy
wiatrak i zalozyl jakis wiekszy radiator. Np taki zelmana zolty co jest na
komputroniku albo cos podobnego tylko ze nie wiem jak to jest z mocowaniem.
Czy jakos to regulowane jest - aby byl taki sam rozstaw jak jest czy moze na
klej. Nie mam bladego pojecia bo nigdy sie w to nie bawilem. Szukam
jakiejkolwiek pomocy bo nie wiem co mam zrobic!
HELP! :))

Pozdrawiam
Darek