Re: Gigabyte Radeon 9000pro - wyciszyć ale jak?

Autor: klard (klard_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 23:01:45 MET

Dnia 01/26/2004 08:12 PM, Użytkownik Dariusz Socha napisał:
> Witam!
>
> Mam pewien problem... wiatrak slizgowy na karcie graficznej zaczal mi glosno
> chodzic i z checia bym cos z tym zrobil. Najlepiej zdjal dotychzasowy
> wiatrak i zalozyl jakis wiekszy radiator. Np taki zelmana zolty co jest na
> komputroniku albo cos podobnego tylko ze nie wiem jak to jest z mocowaniem.
> Czy jakos to regulowane jest - aby byl taki sam rozstaw jak jest czy moze na
> klej. Nie mam bladego pojecia bo nigdy sie w to nie bawilem. Szukam
> jakiejkolwiek pomocy bo nie wiem co mam zrobic!
> HELP! :))

> [...]

Hej,

Ja uzywam bezwentylatorowego modulu zalmana i jestem bardzo
zadowolony !!! Co prawda uzywam innej grafy niz Ty,
ale ten modul jest bardzo uniwersalny. Jedyny w zasadzie
warunek montazu jest taki ze musisz miec w poblizu GPU
jakies dziury zeby go zalozyc.

Dokladnie jak toto montowac znajdziesz na stronie:
http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80c-hp.htm

Ja mialem kupe fanu jak to montowalem. Sklada sie to
ustrojstwo prosto. latwo i przyjemnie. Dorzucilem
jeszcze male radiatorki za 30 zeta na kosci pamieci
na karcie mimo iz nie trzeba. Tak na wszelki wypadek.
Teraz jest ciiiiichutko.

pozdr,

klard