Re: Gigabyte Radeon 9000pro - wyciszyć ale jak?

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 11:23:53 MET

heh prawde mowiac to nie odwaze sie zdjac lub wylaczyc wiatraka :))) nie
jestem kamikadze ;))) hehe mozna byloby jajecznice smazyc na moim gpu :D

A tak wlasnie myslalem nad tym zelmanem
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6185 na moja karte, tzn wiem ze
chlodzenie samo by wystarczylo bo to spory radiator ale mysle nad
zamocowaniem. W jaki sposob by go tu zamocowac. Podobno Wojtek Kiełt z
Benchmarku mial kiedys taka karte i zamocowal na niej wlasnie ten radiator
bo kiedys sie pytalem, ale ja nie wiem jak to zrobic :|
Moze ktos ma jakies doswiadczenie? Wolalbym to mechanicznie zrobic a nie na
klej.

Dariusz Socha