Re: Gigabyte Radeon 9000pro - wyciszyć ale jak?

Autor: Xeite (xeite_at_o2.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 20:41:58 MET

Dariusz Socha wrote:

> Mam pewien problem... wiatrak slizgowy na karcie graficznej zaczal mi
> glosno chodzic i z checia bym cos z tym zrobil. Najlepiej zdjal
> dotychzasowy wiatrak i zalozyl jakis wiekszy radiator. Np taki zelmana
> zolty co jest na komputroniku albo cos podobnego tylko ze nie wiem jak to
> jest z mocowaniem. Czy jakos to regulowane jest - aby byl taki sam rozstaw
> jak jest czy moze na klej. Nie mam bladego pojecia bo nigdy sie w to nie
> bawilem. Szukam jakiejkolwiek pomocy bo nie wiem co mam zrobic!
> HELP! :))

U mnie tak samo sie stalo, probowalem to naprawic, stosowalem rozne smary dla
wiatraczka ale niespecjalnie to pomagalo, wiec albo wymienisz go albo
calkowicie odepniesz od zasilania. Ja tak zrobilem i od 4miesiecy jade bez
wlaczonego wiatraka na tej karcie (nie krecona). Sporo tez gram w gry 3D....
poki co odpukac nic sie zlego nie dzieje, zero artefaktow itp. no i bloga cisza
:)))

W sumie to troche nierozwazne z mojej strony, ale koniec koncow ta karta nie
kosztuje juz tak duzo....i mozna zaryzykowac dla tej ciszy. Mozesz tez dokupic
sam radiator, taki wiekszy, i bez wiatraka poscic, na 100% pojdzie bo ta karta
spokojnie wyrobi sie bez aktywnego chlodzenia.

--
XeitE
         "And if you gaze for long into an abyss,