Re: Czy warto wybrać tą płykę i ram ?

Autor: Net (netsec_at_o2.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 11:25:50 MET

Użytkownik "PiotrAS " <piotras84.WYTNIJ_at_gazeta.pl>

> Net <netsec_at_o2.pl> napisał(a):
>
> <ciach>
> Grafika będzie zmieniana w troszkę późniejszym terminie - zapewne jakiś
> radek , ale o tym będę później rozmyślał ;) ( chwilowo będzie musiał
> wystarczyć poczciwy GF 2 mx 400 64 mb ram )
> Hdd zmieniałem troszkę wcześniej i jest to WD 80 GB 8 MB cache 7200
> <ciach>
> Odnośnie tego to będę musiał poczytać na spokojnie bo troszkę tego jest :)
> Aaa co do płytki i firmy MSI to tutaj się nie mogę zgodzić bo znajomi mają
> MSI i nie mają problemów , a ten model za ~555 polecił Mi Pan od Info.

> [...]

Cóż widać, że chciałeś tylko usłyszeć poparcie dla swojego pomysłu.
Proponuje jeszcze dobrze poczytać:
http://groups.google.com/groups?q=asus+a7n8x+deluxe+problem&hl=pl&lr=lang_pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&sa=G&scoring=d

http://groups.google.com/groups?q=K7N2+Delta+problem+group:pl.comp.pecet+group:pl.comp.pecet+group:pl.comp.pecet+group:pl.comp.pecet&hl=pl&lr=lang_pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&group=pl.comp.pecet&sa=G&scoring=d

Net