Re: Czy warto wybrać tą płykę i ram ?

Autor: PiotrAS (piotras84.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 16:24:01 MET

Net <netsec_at_o2.pl> napisał(a):

> Cóż widać, że chciałeś tylko usłyszeć poparcie dla swojego pomysłu.

Z tym się nie zgodzę. Miałem wiele płytek na oku i trochę pomysł się zmieniał
( rozmyślałem wcześniej jeszcze nad płytkami co mają podobne parametry
czyli:Soltek 75FRN2-L nVidia nForce2 SPP,Gigabyte GA-7N400-L nForce2
bulk,Microstar K7N2 Delta-L nForce2 Ultra400 )
Swoją drogą Gigabyte Ma Dual Bios , a jak wygląda sprawa u konkurencji ?