CMedia 8738 a Win XP

Autor: Lidka i Tadek (tadek13_at_bez_spamu.polbox.com)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 11:53:36 MET

Cześć.
Kupiłem drugą kartę dźwiękową do kompa. Wziąłem najtańszą jaka była (jak w
temacie). W ramach testów włożyłem ją do starego kompa u szwagierki (K6-300/
MVP-3), która pracuje na WinXP Pro. Instalacja trwała kilka minut i była bez
problemu. Przywiozłem kartę do siebie (AthlonXP 2k+, nForce2, WinXP Pro),
wsadziłem w wolny slot PCI i... zaczęło się. Instalacja i reboot, i... Win
się nie odpala. Pojawia się ekran startowy i te trzy kwadraciki co w prawo
latają i latają i latają i ... Odpalam w trybie awaryjnym, wywalam stery,
instaluję inne i ... latają i latają ... :)
Zmiana slotu PCI nie zmienia faktu, że te kwadraciki latają i latają...
Wyłączenie dźwięku Onboard też nie pomaga. Poza tym, u szwagierki też była
druga karta dźwiękowa i szło na obydwie na czym mi w sumie zależy - po to
kupiłem drugą kartę.
Nie wiem co z tym zrobić. Mógłby mi ktoś pomóc?

--
pozdrawiam
Tadek