Re: Czy warto wybrać tą płykę i ram ?

Autor: PiotrAS (piotras84.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 10:55:52 MET

Net <netsec_at_o2.pl> napisał(a):

<ciach>
> ciekaw jestem jaką kartę graficzną i dysk przewidujesz do tego zestawu?
> Płyta o której pisze zawiera SATA,
> to może i nowy dysk?
Grafika będzie zmieniana w troszkę późniejszym terminie - zapewne jakiś
radek , ale o tym będę później rozmyślał ;) ( chwilowo będzie musiał
wystarczyć poczciwy GF 2 mx 400 64 mb ram )
Hdd zmieniałem troszkę wcześniej i jest to WD 80 GB 8 MB cache 7200
> Coś o testach płyt znajdziesz tu : http://www.pclab.pl/art5929.html
<ciach>
Odnośnie tego to będę musiał poczytać na spokojnie bo troszkę tego jest :)
Aaa co do płytki i firmy MSI to tutaj się nie mogę zgodzić bo znajomi mają
MSI i nie mają problemów , a ten model za ~555 polecił Mi Pan od Info.

Pomimo to dziękuję za odpowiedź.