Re: Jaki kupić zasilacz?

Autor: Net (netsec_at_o2.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 16:19:50 MET

Użytkownik "rafi" <rafismiler_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja nie doradzam, tylko wyraźiłem opinie na temat czegoś co mam od
roku.
> Nie pisze przecież "żeby sobie lepiej kupił deera niz chiefteka"
> I myśle, że troszke przesadzasz.
> Najprościej to poradzić komuś zakup drogiego zasilacza !
>

> rafal

W linku podałem przykład testów i to nie tylko najdroższych zasilaczy.
Użytkowników komputerów są miliony i nie milionom psują się zasilacze,
lecz tylko niektórym.
Skoro jednak ktoś chce kupić coś lepszego to nie znaczy, że ma zamieniać
fiata na fiata z alu felgami, bo ten będzie ładniejszy i dalej będzie
jeździł 115km/h.

Net