Re: MSI K7N2 Delta, Athlon XP 2500+ - nie mogę cholerstwa odpalić

Autor: mhuzar (marhuz_at_tlen.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 10:25:31 MET

> S3 Savage to na pewno już coś co jest kilka epok starsze od płyty MSI K7N2
> Delta.
> Według instrukcji, która jest dostarczana z tą płytą to MSI K7N2 Delta
> obsługuje AGP x4 i x8, czyli nowsza karta graficzna jest koniecznością.
>
> Jerzy Wawrzyniak
> Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl

Ludzie.....co za głupoty wygadujecie!! Mój kolega ma taką samą płytę i przez
jakiś czas musiał sie "posługiwać" kartą z 1 mega ramu - i działało.
Dla początkującego odpalenie tej właśnie płyty żeby dobrze chodziło to jest
niezły problem.(jakieś dziwne przestawianie zworek szyny i inne ), ale
kumpel męczył się z tym ze 2 dni.
Być może coś się uszkodziło przy przekładaniu klamotów, a być może że
jeszcze nie umiesz "odpalać" tej płyty - ( która IMHO jest niezła ale jest z
nią dużo kłopotów właśnie dla początkujących ).
                           Pozdrawiam Mariusz Huzar