Re: MSI K7N2 Delta, Athlon XP 2500+ - nie mogę cholerstwa odpalić

Autor: wuja (grawo.no.spam_at_gazeta.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 12:24:24 MET

Dnia Sun, 4 Jan 2004 10:25:31 +0100, mhuzar <marhuz_at_tlen.pl> napisał:

> Dla początkującego odpalenie tej właśnie płyty żeby dobrze chodziło to
> jest
> niezły problem.(jakieś dziwne przestawianie zworek szyny i inne ), ale

Co ty opowiadasz - jeśli chodzi o składanie to miałem małe doświadczenie -
  K7N2 Delta nie sprawiła mi najmniejszego problemu. Przecież tam wszystko
jest proste i jasne, wystarczy trochę zaglądać do instrukcji - i wsio idzie
jak po maśle. Jedyną zworkę, jaką ewentualnie trzeba przestawić na płycie,
to przestawiają tylko użytkownicy procesorów taktowanych FSB 100Mhz; ci co
mają procesory na FSB 133, 166 i 200 Mhz nie muszą robić nic, tylko
powkładać
wszystko w swoje miejsce i odpalać.
BIOS też jest prosty i gdzie Ty widzisz problemy.

BTW. W ogóle to na tej grupie często wygłaszane są opinie gdzieś tam
zasłyszane,
niezweryfikowane i często wprowadzają czytających w błąd. Czemu to ma
służyć?

--
Pozdrowienia
Wojtek