Re: wyłączający się monitor

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 10:20:11 MET

>HP P1110 i zaczął się tak dziwnie zachowywać
>od dwóch tygodni.

Jeśli jest na Trinitronie to może to być zwarcie w kineskopie. Obym
był złą wróżką, ale to popularna i nieuleczalna choroba starych
Trinitronów. Zabezpieczenie w momencie chwilowego "przywarcia" wyłącza
wysokie napięcie aby uchronić resztę monitora przed uszkodzeniem.

Nie wiem czy ma na to wpływ nieprawidłowy transport, wstrząsy, ale
zauwazyłem zdecydowanie częstsze występowanie takiej usterki w
przywożonych z zagranicy "poleasingowych".

--
Tom
quality is visible