Re: MSI K7N2 Delta, Athlon XP 2500+ - nie mogę cholerstwa odpalić

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 18:10:37 MET

Użytkownik "mhuzar" <marhuz_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
K7N2

> Ludzie.....co za głupoty wygadujecie!! Mój kolega ma taką samą płytę i
przez
> jakiś czas musiał sie "posługiwać" kartą z 1 mega ramu - i działało.

I ta jednomegowa karta była na AGP x4 czy AGP x8? :->

> Dla początkującego odpalenie tej właśnie płyty żeby dobrze chodziło to
jest
> niezły problem.(jakieś dziwne przestawianie zworek szyny i inne ), ale
> kumpel męczył się z tym ze 2 dni.

A co ma do tego poczatkujący lub mniej początkujący? Jeżeli wiesz co robisz,
to nieistotne czy złożyłeś kilka czy kilkaset komputerów. Zworek jest tyle
co nic i montując współczesne pozostałe elementy na ogół nie trzeba ich
ruszać wzlędem ustawień fabrycznych. Poza nielicznymi wyjątkami nie ma ludzi
wszystkowiedzących (o zgroza na tej grupie czasami tacy się pojawiaję) i z
myślą o tych niewyjątkach dostarcza się razem z płytą m.in. instrukcję
obsługi. Wystarczy zajrzeć, a nie walczyć dwa dni z kilkoma zworkami.

> Być może coś się uszkodziło przy przekładaniu klamotów, a być może że
> jeszcze nie umiesz "odpalać" tej płyty - (która IMHO jest niezła ale jest
> nią dużo kłopotów właśnie dla początkujących).

Poczytaj co Przemek napisał o 05:15 zanim zaczniesz umoralniać całą grupę.
Przemek akurat nie jest żółtodziobem na tej grupie, ale podobnie jak każdy
niewszystkowiedzący czasami popełnia błędy.