Proszę się nie śmiać... poważna sprawa! - PRACA? (długie)

Autor: DarksidEye (darksideye_at_o2.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 04:44:57 MET

Witam!

    Wiem, że trochę NTG, ale sprawa dotyczy poniekąd komputerów.
Otóż wpadłem na pomysł skonstruowania pewnego urządzenia,
które można by określić jako szczególny rodzaj laptopa.
    Wydaje mi się, że urządzenie to mogłoby stać się prawdziwym
hitem i gdyby udało się je wprowadzić do produkcji, mogłoby
być produktem niemalże tak popularnym jak telefon komórkowy.

Problem polega na tym, że nie mam pojęcia, co z tym dalej zrobić:
    -pewnie należałoby to opatentować, jednak tu przydałaby się
jakaś specyfikacja techniczna, której stworzyć nie umiem.
Wiem, jakie podzespoły urządzenie powinno zawierać, jak
ma funkcjonować, jednak nie znam się na elektronice,
a w temacie oprogramowania do urządzeń typu palmy / komórki
jestem już całkiem zielony.

    - Po opatentowniu w grę wchodziłaby prawdopodobnie jedynie
sprzedaż patentu jakiejś poważnej firmie, która mogłaby rozpocząć
masową produkcję i byłąby w stanie zapewnić światową dystrybucję.
(Nie wydaje mi się, aby istniałą taka firma w Polsce, a może się mylę?)

- Pomysł jest szalony, ale przypuszczam, że do zrealizowania, jednak nie
solowo ;)

    Nie oczekuję gotowych recept na to jak się pisze specyfikacje i
podania patentowe, ale propozycji współpracy od:
- Hardware'owca - ale nie składacza blaszaków, a raczej kogoś,
kto umiałby stworzyć architekturę sprzętową urządzenia i stworzyć
dokumentację techniczną na potrzeby patentu

- Programisty - tu chodzi o stworzenie / zaimplementowanie
systemu operacyjnego i (wydaje mi się prostej) aplikacji.
Do tego oczywiście dokumentacji j.w.

Szukam ludzi z Warszawy, najlepiej z Polibudy,
naprawdę znających się na rzeczy.

Oczywiście na razie nie ma zysków i kokosów, ale
jeśli sprawa by wypaliła, to przypuszczam, że można by
zbić na tym niezłe pieniążki.

A może dać sobie spokój i wrócić do robienia zdjęć... ;))

A może.. nie ma rzeczy niemożliwych.....

Pozdrawiam!

Michał

kontakt:
darksideye_at_o2.pl