Re: RADEON 9200 gryzie sie z monitorem!!

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 01:23:17 MET

>Chodzi mi obiektywną różnicę, w czym ona się
>przejawia? W końcu za DVI trzeba trochę dopłacić,
>więc pytam czy naprawdę warto?

Różnica jest (gorsza ostrość, pływanie), ale tylko na kiepskich
kartach i monitorach. Generalnie "winny" może być cały tor sygnałowy
(karta-kabel-monitor). W przypadku sprzętu sensownej klasy nie ma
żadnej różnicy. Ostrość czcionek mozna porównywać z lupą. Niestety
znakomita większość tajwańskich kart i taka sama część tanich
monitorów ma problemy ze spełnieniem tego warunku.

DVI jest w pewnym sensie ucieczką od jakości. Czas DVI niechybnie
przyjdzie i interfejs ten bedzie dominującym standardem, ale póki co
trzeba dopłacać za coś, co można mieć beż żadnych dopłat.

--
Tom
quality is visible