Re: Asus A7V133-Raid i CLEAR CMOS

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 01:24:49 MET

On 2 Jan 2004 17:44:58 +0100, durante_at_op.pl wrote:

>Ja tez praktycznie nie, do momentu ktory wlasnie opisalem.Ty miales to
>szczescie, ze udalo Ci sie zrobic clear cmos jakos normalnie. Mi nie udalo sie
>zrobic tego po ludzku. To mnie zirytowalo. Gdybym wiedzial, ze wystarczy
No nie wiem czy to bylo po ludzku :-) Pamietam jak pewenego razu
probujac po omacku trafic w moim przepastnym BigT te cholerne punkty
lutownicze omsknela mi sie reka powodujac jakies lokalne spiecie -
efekt byl widoczny bo w srodku cos pieknie zablyslo i odczuwalny w
warswie fizycznej operatora bo niezle mnie wtedy trzachnelo. To byl
jeden z tych wypadkow gdy spieszac sie zlamalem chyba wszelkie mozliwe
zasady pracy z takimi urzadzeniammi a mimo to pacjent przezyl.
Sam juz nie pamietam jak wtedy obudzilem plyte :-)

>Dlatego, ze masz revision 1.05 Jest jeszcze wersja 1.05. (ta druga kropka ma
>znaczenie) i na nie dalo sie odpalic nowsze proce niz na wersji besz kropki.
Wiem... wiem... co sie wtedy naklnalem na te kretynska kropke...
Przejzalem owczesne formum Asusa i mimo odprawienia wszystkich
zalecanych czarow nie udalo mi sie uzyskac satysfakcjonujacego
Efektu. Komp sie odpalal ale byl bardzo niestabilny :-(
Mimo wszysko zajrze tam teraz - plyta lezy sobie troche przykurzona a
moze w tym czasie wynaleziono jakis magiczny rework dla modelu bez
kropki?

>No wlasnie. Jakie ale? Ja generalnie sugerowalem sie wynikami testow.
Owczesne modele nie zachwycaly mnie swoimi mozliwosciami o/c - a na to
zawsze patrze. Teraz mama MSI KT3 Ultra2 i chociaz nie jest to o/c
king to wystarcza dla - jak podejzewam 80% podkrecaczy - minusem jest
za maly zakres napiec procka, ale te brakujace to napiecia raczej dla
hardcorowcow. ;-)

>Przeanalizowalem dwa, na dwoch roznych profesjonalnych stronach i jasno z nich
>wynikalo, ze gigabyte (konkretnie plyta ga-7va) jest niezly jezeli chodzi o
>wyposazenie i bardzo dobry jezeli chodzi o osiagi. W kazdym razie lepszy od
>asusa. Z reszta, polecam ten link:
Hmmmm... Wyposazenie GA zawsze bylo OK, ale ostatnio jakos spodobala
mi sie A7N8X Deluxe. Ma wszystko na co stracilem w MSI 3 PCi - 2 lany
i FireWire. Niestety aktualnie brakuje mi jedengo zlacza ...ach gdyby
moja MSI miala przynajmniej jeden LAN on board... :-(

>Wiadomo, kazdy ma swoje upodobania. Ja tez kiedys bylem dumny z mojego asusa :)
>Po prostu tak glupia sprawa, jak zmiana jednej opcji w biosie spowodowala, ze
>bylem 2 dni bez kompa, bo clear cmos okazal sie u mnie niezmozliwy. I to mnie
>zirytowalo.
He He :-) Nowe plyty tez to maja :-) Mimo wszystko zaryzykowalbym.
Dobre o/c, NForce, SStorm, 2xlan, firewire - bardzo fajna plytka.

Pozdrawiam
GLide