Re: RADEON 9200 gryzie sie z monitorem!!

Autor: Alti (bla_at_bla.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 02:11:44 MET

Użytkownik "Jacek" <punymra_at_cybpzna.cy> napisał w wiadomości
> To ja już moge odpowiedzieć na to pytanie.
> Wreszcie rozwiązałem swoje problemy o których pisałem.Winne były dwie
karty
> z trzech zakupionych.

Czyli co? Generalnie mam zaiwaniac do sklepu niech mi karte wymienia?
Mam jeszcze jedna dziwna rzecz- niektore-tylko niektore- filmy jak im dam
full screen to pojawiaja sie zajmujac ok2/3 ekranu od lewego gornego rogu w
dól i prawo. Jak sie je pusci w okienku i rozciagnie na caly ekran to nie ma
problema..
Dziwne czyz nie?
Lece do servisu ale to dopiero po polowie lutego bo musze oddac prace
dyplomowa wiec potrzebuje kompa ze sprawna (w miare) karta graf.
Pozdrawiam
Wojtek