Re: Kupic NEC-a czy nie kupic oto jest pytanie ...

Autor: Michał (pisz_at_na.berdyczow.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 00:10:37 MET

Użytkownik Logan napisał:

> Witam,
> wiem ze pytanie bedzie totalnie stereotypowe, ale spedzilem kilkanascie
> ladnych godzin nad wyszukiwaniem informacji, komentarzy i roznych danych o
> monitorach LCD i doprawdy nie wiem co o tym wszystkim myslec ... Mam do
> wydania ok 2500 zlotych wiec uwage skupilem przedewszystkim na 17'.
> Najbardziej zalezy mi na dobrej jakosci obrazu (monitor bedzie sluzyl
> glownie jako stanowisko programistyczne :P). Prawie wogole nie gram wiec
> smuzenie jest sprawa drugozedna (jednak nic tak mnie nie drazni jak
> [...]

A ja mam od pol roku Acera AL732 i sobie chwale. Chodzi pod DVI z
  9100 Saphire, filmow nie ogladam ale jakies wideo klipy bez problemow.
Jedyna rzecz do luftu to glosniczki wmontowane w obudowe ale co mozna
wymagac od takiej drobnicy ;-))
Aha i solidna metalowa noga i obudowa z przodu ladna blacha piaskowana?
trawiona? duralowa

Pozdrawiam

Czlowiek rodzi sie zmeczony i zyje aby odpoczac
e-mail: movie<na>eko.net.pl