Re: >>monitor po raz ennty <<

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 00:06:57 MET

> Zależy do czego sie używa. Fakturowanie (Czarodziej Faktur), Internet, MS
> Works. Pajączek i kilka innych programów użytkowych.
> Gry? Od czasu do czasu.
> Kompy to mój zawód, więc jak mogę to nie włączam.
> Odświeżanie wystarcza mi do pracy.
> Na zabawy nie mam ani chęci, ani czasu.

ale tu chodzi o komfort pracy... mi np przeszkadza jeszcze odswiezanie 85hz
mimo ze ta granica jest ponoc niezauwazalna dla oka... ja przynajmniej nie
moge wysiedziec przy kompie zbyt dlugo i odswiezanie 70hz byloby dla mnie
katorga.... szczerze mowiac nie polecam takiego sprzetu komus kto spedza
cale godziny przy nim pracujac.

a tak btw czy ktos zna dobre i w miare tanie :) monitory 17" z odswierzaniem
100hz (lub wiecej) dla rozdzielczosci 1024x768?

pozdrawiam
Andre