Kupic NEC-a czy nie kupic oto jest pytanie ...

Autor: Logan (logantest_at_o2.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 14:42:52 MET

Witam,
wiem ze pytanie bedzie totalnie stereotypowe, ale spedzilem kilkanascie
ladnych godzin nad wyszukiwaniem informacji, komentarzy i roznych danych o
monitorach LCD i doprawdy nie wiem co o tym wszystkim myslec ... Mam do
wydania ok 2500 zlotych wiec uwage skupilem przedewszystkim na 17'.
Najbardziej zalezy mi na dobrej jakosci obrazu (monitor bedzie sluzyl
glownie jako stanowisko programistyczne :P). Prawie wogole nie gram wiec
smuzenie jest sprawa drugozedna (jednak nic tak mnie nie drazni jak
rozmywanie sie liter przy przewijaniu tekstu). Na razie moim wyborem jest
NEC 1760NX. Jednak jak dotad na zywo widzialem w MediaMarckcie jedynie NEC
1701 i odnioslem wrazenie ze jest strasznie ciemny (co najciekawsze kontrast
i jasnosc mial ustawiona na maxa). CHcialbym prosic o rady jakie monitory sa
jeszcze warte uwagi oraz gdzie w Warszawie znajde sklep w ktorym moglbym
powiedzmy posiedziec z 20 min nad monitorem by ocenic czy warto go kupic ..?
(np by na zyczenie sprzedawca podlaczyl mi go do wyjscia cyfrowego)