Re: Oklary 3D

Autor: ksmx (ksmx_remove_it_at_plusnet.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 00:07:57 MET

Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> No na stronie producenta jak i w jakims opisie na benchmark chyba ( nie
> pamietam ) pisali ze tylko z kartami ELSA dzialaja.

Tutaj znalazlem na allegro (chyba są jeszcze jedne).

Co do działania tylko z kartami ELSA. To nie prawda.
Miałem takie okulary przez kilka miesięcy, co prawda
grafikę miałem Elsy ale potem okulary oddałem koledzel
Działały mu na zwykłym GForce2. Obsługa tych okularów
to tylko kwestia sterownika.

ksmx