Re: >>monitor po raz ennty <<

Autor: Hobbit (bez.tego.bogusia.k_at_gazeta.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 23:39:00 MET

Ktoś, być może Andre (bo nigdy nie wiadomo) czekający na e-listy pod
e-adresem andrehull_N.O_S.P.A.M_@_USUN_poczta_TO_.fm wystukał(a) na
klawiaturze:

> wszystko fajnie ale na jakim odswiezaniu pracujesz? w specyfikacjach udalo
> mi sie tylko doszukac 70hz dla 1024x768... to chyba troszeczke za malo jak
> na dzisiejsze czasy...
>

> pozdrawiam
> Andre

Zależy do czego sie używa. Fakturowanie (Czarodziej Faktur), Internet, MS
Works. Pajączek i kilka innych programów użytkowych.
Gry? Od czasu do czasu.
Kompy to mój zawód, więc jak mogę to nie włączam.
Odświeżanie wystarcza mi do pracy.
Na zabawy nie mam ani chęci, ani czasu. Ceny pochodzą z hurtowni AB oddział
w Gdańsku
Pozdrawiam

--
Hobbit (Bogusia K.)