Re: Oklary 3D

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 03:26:59 MET

W artykule news:bt4ti4$ptd$1_at_opal.futuro.pl,
niejaki(a): ksmx z adresu <ksmx_remove_it_at_plusnet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Tutaj znalazlem na allegro (chyba są jeszcze jedne).
>
> Co do działania tylko z kartami ELSA. To nie prawda.
> Miałem takie okulary przez kilka miesięcy, co prawda
> grafikę miałem Elsy ale potem okulary oddałem koledzel
> Działały mu na zwykłym GForce2. Obsługa tych okularów
> to tylko kwestia sterownika.
>
> ksmx

A w czym one sa leprze od okularkow gainwarda ?
Gainward 150zl za nowke. Te na stronie producenta kosztuja 399 czy jakos
tak.
No poza tym ze bezprzewodowe... ale bezprzewodowe innych firm wyczytalem
ze roznia sie cena w granicach 50zl wiecej w stosunku do kabelkowych.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****