Re: Kupic NEC-a czy nie kupic oto jest pytanie ...

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 23:50:41 MET

Nieustraszony(a) niczym Logan napisał(a):

> Hehe, moj wspollokator ma Iiyame 380S i musze powiedziec ze calkiem niezle
> sie prezentuje (choc katy sa tragiczne i trudna ogladac na niej np filmy w
> kilka osob), a dodatkowa jest strasznie jasna (doslownie oczy wyzera :P
> ...)

Pisałem o 430 nie 380. Jaskrawość i kontrast łatwo się reguluje-))
Filmów akurat nie oglądałem na 431 (430 to to samo co 431 jeśli chodzi o
panel) ale jeśli chodzi o kąty to się z Tobą zgodzę-ten typ panela tak ma
póki co.
W takim razie zostaje tylko panel MVA (PVA)170-170 st. Tak między nami-to
filmy lepiej się ogląda na telewizorku,albo LCD40",że nie wspomnę o plazmie.
Jeśli chcesz zrobić "kino domowe" na LCD 17" to będzie trudne zadanie.Nawet
panel Samsunga PVA (bardzo dobry zresztą) nie jest w stanie zapewnić żadnego
komfortu pod tym względem (no może dla dwóch osób)

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!