Re: Jak sprawdzic toner?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 16:17:39 MET

Dominika napisała:

> Zaplacilam 598zl.

Sprawdziłem na stronie Traka. Regeneracja tego tonera kosztuje u
nich 225 zł a nowych chyba nie mają w swojej ofercie. Wygląda na
to, wpadł im w łapki taki toner, zregenerowali go i wypchnęli po
nieco niższej cenie jako niby oryginalny. Ciężko mi tu coś więcej
wyspekulować. Jeżeli jest tak jak sobie to wymyśliłem, to IMO
powinnaś domagać się zwrotu gotówki.

P.S.
Przejrzałem oferty kilkunastu sklepów internetowych i znalazłem
zamienniki za mniej niż 300 zł. Jakościowo będą pewnie identyczne,
bo przecież one też są zwykle regenerowane, tak jak ten, którego
kupiłaś.

--
                        Pozdrawiam, Sniper