Re: Jak sprawdzic toner?

Autor: Fairy (fairyWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 15:15:40 MET

> A zapłaciłaś tyle kasy ile za nowy? Z tego co pamiętam, to nowy
> toner do P8e w Cartridge World kosztuje ponad 700 zł brutto.
Zaplacilam 598zl.

> Jeśli
> zabuliłaś aż tyle, to powinnaś po prostu zgłosić się do sprzedawcy
> z reklamacją. Nowy toner do Xeroxów zawsze zawiera taśmę ochronną,
> jest szczelnie zapakowany w foliowy worek i zamknięty w dużym,
> tekturowym pudełku.
Pudelko akurat bylo ale tasmy ochronnej na pewno nie (sic!)

> Dodatkowo w pudełku zawsze jest mała książeczka z
> instrukcją obsługi i informacjami nt. recyclingu.
Po tym tez ani sladu.

W poniedzialek lece do sklepu po wymiane na nowy albo kase!

> Przy okazji zapytam: gdzie go kupiłaś? Bo regularnie co parę
> miesięcy męczy mnie problem zakupu tegoż samego tonera. Zwykle
> kupuję oryginały, albo niewiele tańsze zamienniki firmy Impega. A
> gdyby ktoś jeszcze sprzedawał regenerowane...

Mieszkam a Poznaniu, ten akurat niby-nowy kupilam w Trak'u -
http://www.trak.com.pl/ - do wszystkich - nie kupujcie tam!
Ale poprzedni byl kupiony w SBM http://www.sbm.com.pl/src/index.php - tamten
byl na pewno nowy fabrycznie, tylko trzeba bylo go najpierw bodajze zamowic
telefoniczie.

Dzieki i pozdrawiam
Dominika