Re: Jak sprawdzic toner?

Autor: Fairy (fairyWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 14:03:40 MET

> Sprawdziłem na stronie Traka. Regeneracja tego tonera kosztuje u
> nich 225 zł a nowych chyba nie mają w swojej ofercie. Wygląda na
> to, wpadł im w łapki taki toner, zregenerowali go i wypchnęli po
> nieco niższej cenie jako niby oryginalny. Ciężko mi tu coś więcej
> wyspekulować. Jeżeli jest tak jak sobie to wymyśliłem, to IMO
> powinnaś domagać się zwrotu gotówki.

Bylam z reklamacja!
Weszlam tam z mina "zaraz was zabije", ogladali toner z roznych stron no i na
drugi dzien powiedzieli ze beda miec nowy (bo teraz nie maja na stanie).
Faktycznie byl na drugi dzien - tym razem fabrycznie nowy :)
Ale i tak juz nic u nich nie kupie!
Znalazlam ze w www.komputronik.pl tez sa te tonery ale trzeba najpierw
zadzwonic i zamowic. Nastepnym razem wlasnie tam sproboje uderzyc.

Pozdrawiam
Dominika