Re: Asus A7V133-Raid i CLEAR CMOS

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 15:15:13 MET

On 2 Jan 2004 11:34:13 +0100, durante_at_op.pl wrote:

>Imo to debilne, aby nie bylo "ludzkiego" sposobu na reset biosa. Strasznie sie
>zawiodlem i szczerze mowiac, po tym incydencie i wspierajac sie opiniami
>jeszcze kliku innych uzytkownikow to byl moj pierwszy i ostatni kontakt z
>plytami asusa.
>
>Kolejny wybor padnie na gigbyte :)

Nie przesadzaj - uzywalem A7V133 1.05 przez ponad poltora roku w mocno
obciazonym kompie 24/7/365 i absolutnie nie mialem do tej plyty
zadnych pretensji. Rzeczywiscie raz lub 2 podczas krecenia musialem
posilkowac sie resetem cmosu ale jakos sie udalo. Dobil mnie dopiero
lekko problem obslugi Througbreda - konkretnie mimo kombinacji z
najnowszymi biosami i jumper mode nie udalo mi sie go odpalic. Szkoda
- w sumie to nie pierwsza i ostatnia plytya na KT133A nie obslugujaca
tych prockow.

Gigabyte... Jakos mi nie leza. Niby ladne, wyposazone swietnie ale...

Pozdrawiam
GLide