Re: Asus A7V133-Raid i CLEAR CMOS

Autor: durante_at_op.pl
Data: Fri 02 Jan 2004 - 11:34:13 MET

> mam taką płytę i jest tam tylko "miejsce na jumper" ale można wziąć
> pensetkę i ładnie zresetować cmos łącząc na chwile te punkty ze sobą.
> Punktów owych należy szukać zaraz obok baterii.

Probowalem juz tego. Pisalem o tym wczesniej. W moim przypadku nic to nie
pomagalo.

Rozwiazaniem mojego problemu byla zmiana zworki JEN. Mialem ustawione jumper
mode (bo tylko tak chodzi mi na niej athlon xp 1600, mam plyte revision 1.05 -
bez drugiej kropki). Po zmiane na jumper free plyta wystartowala, zaladowalem
defaultsy i zyje.

Imo to debilne, aby nie bylo "ludzkiego" sposobu na reset biosa. Strasznie sie
zawiodlem i szczerze mowiac, po tym incydencie i wspierajac sie opiniami
jeszcze kliku innych uzytkownikow to byl moj pierwszy i ostatni kontakt z
plytami asusa.

Kolejny wybor padnie na gigbyte :)