Re: Asus A7V133-Raid i CLEAR CMOS

Autor: durante_at_op.pl
Data: Fri 02 Jan 2004 - 17:44:58 MET

> On 2 Jan 2004 11:34:13 +0100, durante_at_op.pl wrote:

> Nie przesadzaj - uzywalem A7V133 1.05 przez ponad poltora roku w mocno
> obciazonym kompie 24/7/365 i absolutnie nie mialem do tej plyty
> zadnych pretensji.

Ja tez praktycznie nie, do momentu ktory wlasnie opisalem.Ty miales to
szczescie, ze udalo Ci sie zrobic clear cmos jakos normalnie. Mi nie udalo sie
zrobic tego po ludzku. To mnie zirytowalo. Gdybym wiedzial, ze wystarczy
zmienic zworke jen to zaoszczedzilbym dwa dni. A co ma zworka jen to cmosa to
nie wiem.

> Rzeczywiscie raz lub 2 podczas krecenia musialem
> posilkowac sie resetem cmosu ale jakos sie udalo.

No wlasnie. A mnie nie.

> Dobil mnie dopiero
> lekko problem obslugi Througbreda - konkretnie mimo kombinacji z
> najnowszymi biosami i jumper mode nie udalo mi sie go odpalic.

Dlatego, ze masz revision 1.05 Jest jeszcze wersja 1.05. (ta druga kropka ma
znaczenie) i na nie dalo sie odpalic nowsze proce niz na wersji besz kropki.
Pewnie znasz ta strone, ale jakby co to polecam www.a7vtroubleshooting.com

> Gigabyte... Jakos mi nie leza. Niby ladne, wyposazone swietnie ale...

No wlasnie. Jakie ale? Ja generalnie sugerowalem sie wynikami testow.
Przeanalizowalem dwa, na dwoch roznych profesjonalnych stronach i jasno z nich
wynikalo, ze gigabyte (konkretnie plyta ga-7va) jest niezly jezeli chodzi o
wyposazenie i bardzo dobry jezeli chodzi o osiagi. W kazdym razie lepszy od
asusa. Z reszta, polecam ten link:
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/przeglad_plyt_pod_Athlona_10_2002/stro
na-1.html

Wiadomo, kazdy ma swoje upodobania. Ja tez kiedys bylem dumny z mojego asusa :)
Po prostu tak glupia sprawa, jak zmiana jednej opcji w biosie spowodowala, ze
bylem 2 dni bez kompa, bo clear cmos okazal sie u mnie niezmozliwy. I to mnie
zirytowalo.