Re: P100 512MB SDRAM GF4 Ti4200

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 02:08:05 MET

On Thu, 1 Jan 2004 22:19:36 +0100, "Adam" <molasar77_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>nie radziły sobie zbyt dobrze z 512MBRAm, poza tym w tej płycie głównej na
>bank jest stary chipset, agp max x4 bo gniazdo musi być w niej na socket 7 ,
>a więc i tak karta graficzna nie rozwinie pełnych możliwości, więc tego typu
>ocena wzrostu wydajności będzie błędna. Tyle mam na ten temat do
Stawialbym na AGPx2 raczej :-) ale to i tak nie ma az takiego
znaczenia. Szybkosc AGP nie ma az tak duzego wplywu na szybkosc
wyswitlania grafiki. Jesli wszystkie tekstury beda miescic sie w ramie
karty to spadek wydajnosci bedzie bliski 0.

Pozdrawiam
GLide