Od czasu do czasu mrygnie monitor

Autor: Hakamoto (damian.b_at__CUT_THIS_poczta.fm)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 02:52:37 MET

Witam.
prosze o rade lub ew jakies wytlumaczenie dlaczego. Otoz, moja plyta MSI
kt6 delta lsr- nowka, ramy samsunga 512mb 333mhz- od starszego kompa,
procek athlonxp 2500+. Nic nie jest podkrecone, wszysstko chodzi w
standardzie. Ostatnio usprawnilem cyrkulacje powietrza w budzie instalujac
dwa waitraki wpompowywujace powietrze do srodka na sciance bocznej i jeden
wypompowujacy z tylu. Wszystko chodzilo cacy elegancko bez problemow na
300w Antecu. Dorzucilem ejszce coller na dysk
http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rid=56694 i tutaj male zdziwko
bo po wlaczeniu kompa i wejsciu do systemu mrygnal mi monitor zostawiajac
z mijscu kursora myszki na kilka sekund tzw "graficzny nielad". No to
mysle ze zasilka niewydolna jest. Zmienilem na 400W Anteca, i niby ladnie
hula ale tez, zauwazylem ze mi mryglo juz ze 2-3 razy:( Nie wiem co jest
grane. Zapuscilem jeszcze price95 torture test na 4 godzinki i nie wykrylo
zadnych bledow. Wiec sie pytam, wtf? Co jest grane? Z gory dziekuje i
zycze wesolego nowego roku:)

Haka