Re: brudne/zepsute pci - k7vza

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 01:47:59 MET

d+ wrote:

> mam płyte ECS k7vza i dwa ostatnie sloty pci działają z problemami - karty
> nie są wykrywane, lub wykrywane z błędami - zawieszają tez komputer.
> w ostatnim siedziała karta dźwiękowa ale pojakimś czasie - po wystąpieniu
> problemów przełożyłem.
> czy to jest objawa zakurzenia, czy moze ta płyta ma takie awarie? może
> upgrade bios?

no upgrade bios raczej nic nie da;

wiem - moze zabrzmi to glupio - sciezki na plycie maja dlugosc; moze
masz przetaktowana czestotliwosc magistrali PCI i wygnaly do dwoch
ostatnich slotow zle dochodza, bo tak dlugie sciezki juz nie sa wstanie
zachowac danych bez przeklaman /bredze??/

pozdrawiam;
adas;